




Uczniowie klasy 3b brali udział w konkursie informatycznym "Bóbr". Międzynarodowy konkurs informatyczny "Bóbr" ma na celu rozwój i kształtowanie myślenia algorytmicznego i popularyzację posługiwania się technologią informacyjną i komunikacyjną wśród wszystkich uczniów. Ogromny sukces odniósł Maciej Szypuła, który zajął bardzo wysokie II miejsce w Polsce. Pozostali uczniowie również zdobyli dużą ilość punktów. Gratulujemy wszystkim i życzymy dalszych sukcesów !!!




28 lutego 2022 r. odbyło się kolejne działanie projektu współpracy transgranicznej "Nasze korzenie-nasza przyszłość" - Warsztaty 3D. Uczniowie polsko-czescy przez kilka godzin pracowali z użyciem długopisów 3D i różnokolorowych filamentów, dzięki czemu powstawały przepiękne modele 3D. Prowadzone warsztaty miały na celu pokazać uczniom różne możliwości spędzania wolnego czasu w oderwaniu od komputerów, a z wykorzystaniem nowych i ciekawych technologii. Każdy uczeń na zakończenie spotkania zabrał ze sobą to, co udało mu się wypracować. W warsztatach uczestniczyli uczniowie klasy 7b, a prowadzone były przez nauczyciela techniki i informatyki p. Mirelę Majtyka. Na warsztaty przyjechała pani dyrektor ze Stonavy p. Milada Heimerova. Projekt finansowany jest ze środków EFRR i budżetu państwa "Przekraczamy granice". Koordynatorem projektu jest p. Halina Winkler.
Z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu uczniowie naszej szkoły z klas czwartych i piątych uczestniczyli w dniu 1.03.2022 w lekcji online pt: „Jestem OK!”. Lekcja zorganizowana była przez Polskie Centrum Programu Safer Internet (PCPSI) i poświęcona była aktywności uczniów w sieci. Przed lekcją uczniowie wysłuchali słuchowiska „Sieciaki. Twarzozmieniacz i Wielka Gala Fejmu”, które omawiane było w pierwszej części spotkania, w drugiej części uczniowie w grupach wykonywali plakaty.
Przed feriami grupa uczniów z klas ósmych uczestniczyła w wirtualnej wizycie w ramach programu Erasmus +. Gospodarzem spotkania była szkoła słowacka. Nauczyciele i uczniowie ze szkoły partnerskiej przekazali nam ciekawe informacje związane z ich krajem, miejscowością i szkołą. Ósmoklasiści mogli wykazać się umiejętności językowymi i komputerowymi.
Strona 33 z 57